1) Výměna zboží
Zboží vám velice rádi a jednoduše vyměníme do 14 dní od obdržení objednávky (v případě opodstatnitelných argumentů i později). Zboží však nesmí být nijak poškozené! Zásilka, kterou posíláte vy, je na vaše náklady.
Jak postupovat:
- Napište nám skrze některý z kontaktů, nejlepší zavolat/napsat mail
- Zabalte produkty, které si přejete poslat nazpět a připište k nim lístek, za jakou velikost chcete vyměnit konkrétní produkt
- Zašlete nám je do Světlé nad Sázavou (582 91) na adresu F.A.Jelínka 1035. Jméno adresáta: Slabík Jonáš, Email: info@fyzio-shop.cz, Tel.: 722 352 547. Lze využít i Zásilkovny, která se ve městě nachází – balíček, který odesíláte, si platíte sami.
- Jakmile obdržíme váš balíček, vyměníme nové velikosti a zašleme obratem nazpět.
(!) Prosíme vás, abyste nám napsali předem, než balíček pošlete.
2) Vrácení zboží
Pokud vám zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit do 14 dní na své náklady od obdržení objednávky (v případě opodstatnitelných okolností i po delší době). Zboží ale nesmí být nijak poškozeno.
Jak na to:
- Napište nám, že chcete vrátit zboží, které jste si zakoupili na našem e-shopu.
- Vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy
- Odešlete balíček s vraceným zbožím a vyplněným formulářem pro odstoupení smlouvy.
- Jakmile balíček obdržíme, zašleme vám peníze na váš účet. Peníze vracíme maximálně do 4 pracovních dnů od obdržení zásilky.
Nezapomeňte uvést číslo účtu!
3) Poškozené zboží
Zákazník je povinen zkontrolovat obsah balíčku ihned při převzetí! Následné reklamace jinak nebudou uznány.
Je-li obsah balíčku při převzetí poškozen, nahlásí tuto skutečnost zákazník dopravci, který by si měl reklamaci zaznamenat. Poté nám napište mail, zavolejte a dohodneme se na následné kompenzaci. (Většinou zasíláme ihned novou zásilku s novým zbožím, které bylo poškozeno.)
4) Reklamace zboží
Na reklamaci zboží máte standartní záruku 24 měsíců. V této lhůtě lze zboří reklamovat.
Pro reklamaci zboží nás kontaktujte skrze náš formulář.